BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

CONTEST 1 : FASHION GAYA SAYA

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

ASSALAMUALAIKUM WBT
Hi korangg, apa khabar? sihat taakk? sihatt ye, ALHAMDULLILAH. Okayy post entry kali nie nakk hebahkan, kepada sesiapa yang berminat mahu joinn 
CONTEST FASHION GAYA SAYA.

Caranya mudah sahaja.
Mula-mula haruslah menjadi FOLLOWER saya di FANPAGE.ini.
kemudiam PM kan gambar awak yangg comel cute tue dekat inbox saya DISINI .
( Siapa yang bukan FRIEND boleh jugakk EMAIL terus kepada saya )
Bila saya sudah jeaa masukkan Gambar awak-awak yang lawa tue, bolehh laa mulakan VOTE.
70 % Daripada hasil LIKE , 30 % Daripada JURI

Gambar berserta detail :
NAMA:
UMUR:
PEKERJAAN/BELAJAR:
ALAMAT:
LINK FACEBOOK:

* sila CLICK tulisan FANPAGE, DISINI atau EMAIL *

Tarikh tutup penyertaan sehingga 12 JAN 2012.
Tarikh tutup mengundi sehingga 22 JAN 2012.

Haaa, bila ada contest mesti ada hadiah kan?
 Wahhh mia dahh main hadiah sekarang. Ehh harus laa kan. KELAS KAU MIA. Huahuaa.

Hadiahnya, JENGJENGJENG.

UNTUK 3 PEMENANG BERTUAH, Korangg layakk dapat HANDBAG COMELCOMEL Koleksi khas pilihan saya. 
TEMPAT PERTAMA
TEMPAT KEDUA
TEMPAT KETIGA
*  Pihak mia berhak menukar handbag tersebut kepada design yang lain tanpa perlu memberitahu kepada peserta terlebih dahulu, HARAP MAKLUM *

SO tunggu apa lagi, jom join dan raih LIKE Terbanyak, ofcourse boleh menangkan :) Al-maklum laa hadiah tak laa SE-GRAND Mana kan sebab nih 1ST CONTEST. Kalau business dahh bagus, makin BESAR Laa hadiah! LUMAYAN.
SELAMAT MAJU JAYA!


6 JANUARI 2012
xoxo,

ツhye aligato! ohh yaa, jangan lupa follow tau, heheツ

No comments:

ATTENTION! Semua yang ade dalam kawasan ini adalah HARTA KARUN Meowmeow Diaries :D