BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

cinta kalahkan aku

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
ASSALAMUALAIKUM WBT
Hi korang. Now mia seriously tengahh menanges, lemah selemah-lemahnya. Mia taktahu nakk cakap macam mana. Hanya mampu menangis dan terus menangis.
Entry Ini khas untuk you sayang.

Maafkan saya Sebab tak mampu Jadi SI CANTIK untuk you, Maafkan I Bila I tak mampu membuat you Orang paling bertuah dalam dunia Ini. Maafkan I juga bila I tak mampu jadi orang bisa membahagiakan you. 
You tipu kalau I cakap saya tak cemburu sedikit pun. Saya cuba tahan airmata nie, Saya cuba tahan perasaan ini. Tapi dia tetap hadir. Awak mampu saya dia walaupun awak tidak kenal dia atau jumpa dia. Ya saya cemburu Itu! Awak mampu memuji dia disetiap tutur kata awak. Ya saya cemburu itu! Awak, seandainya saya ditakdirkan tidak mempunyai perasaan, saya tetap akan menanges kerana keprihatinan awak itu terhadap dia.  Awak bukan pujian yang saya pinta, namun penghargaan yang saya harapkan.
Awak mampu habiskan waktu awak bersama dia, walaupun dia hanya didunia maya. Ya saya Cemburu itu! Awak boleh memujuk dia dikala dia sedih dan menangis. Ya saya cemburu itu. Awak berusaha mengambil hati dia taktala awak buat dia terluka, Ya saya cemburu itu! Awak sanggup menyayangi dia walau semanja mana pun dia. Ya saya cemburu Itu! Awak mampu bermanja dengan dia. Ya saya cemburu itu!

Awak mungkin saya tak cantik pada mata dunia , kerna saya hanya ingin cantik dimata awak.
Awak mungkin saya manja diluaran, namun saya mencuba sedaya upaya jadi dewasa dimata awak.
Awak mungkin saya tak layak untuk dirayu.
Mungkin jugak masa awak bukan untuk saya.
Tapi saya rasa ketidakadilan berlaku keatas saya.
Saya menjadi setia untuk awak,
Saya menjadi dewasa kerana awak,
Saya menghabiskan masa seharian saya menunggu awak.
Pernah awak sedar tentang itu?
Saya sanggup dilukai untuk awak.
Awakk saya makan hati, namun saya kuatkan diri.
Awak saya makan hati, namun saya endahkan bila awak maki.
Awak, saya tahu banyak salah saya dengan awak.
Bukan lagi harta yang saya pinta.
Tak banyak yang saya minta.
Jagalah hati saya sebagai mana mama saya pernah jaga saya.
Lapkan Airmata saya sebagai mana ayah saya menghapuskan airmata saya.
Pujuklah saya sebagai mana awak memujuk si dia,
Janganlah lukakan perasaan saya sebagaimana awak takut lukakan hati dia.
Setialah kepada saya seperti ayah saya setia kepada mama saya.
Temanilah saya seperti mama awak teman awak kala sakit.
itu saja yang saya pinta.

Saya akan ingat ayat ini sampai kapan pun masa berlalu
"aku tidak suka melihat kamu bersedih, kerana setitis airmata kamu jatuh sama seperti kamu tidak makan dua hari "

bagaimana dengan airmata saya awak? takpe saya halalkan setiap titis airmata saya untuk awak, awak jangan risau ye :)

MAAFKAN AKU JIKA BUKAN YANG TERBAIK
AKU TELAH CUBA YANG TERBAIK DARI AKU.

p/s: Sorry keyboard, sebab basahkan kau dengan airmata aku,
sorry keyboard sebab dah darahkan kau dengan darah aku
sorry keyboard sebab dah sakiti kau sebab hati aku sakit!

8 JANUARI 2012
xoxo,


ツhye aligato! ohh yaa, jangan lupa follow tau, heheツ

2 comments:

CeritaGadeshBEAR :) said...

Bie kenapa ni ? Dah la , you jangan macam ni . I tak suka . Pasal Bean tuh , you lupakan jela . Benda dah berlalu kan , tak guna ungkit lagi . Skng Bean dng you kan ? I tahu Bean sygkan you sgt andd I tahu Bean tak pernah ada feel pon kat that girl . Just for fun . Dah laa b , chill okay . Don't hurt yourself , jgn buat benda bukan2 . Jaga kesihatan . I'll always beside you dear . Apa2 just give me a call . Take care kayy syg .

miera craby craps said...

sayanggg, thanks okay sebab bg semangat dekat I. I akan dengar cakap you tue. thanks alot sebab jadi sahabat I. Iloveyousayang <3

ATTENTION! Semua yang ade dalam kawasan ini adalah HARTA KARUN Meowmeow Diaries :D