BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Yusri kahwini Lisa setelah 6tahun menduda.

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

ASSALAMUALAIKUM WBT
Hye korangg! haaa, aku yakinn korangg semua mesti tahukan yangg LISA SURIHANI & YUSRI KRU akan menikah pada 23 FEBRUARI 2012 niee, selepas sidang bersama media pada 24 disember laluu dekat Marriott Putrajaya Resort & Spa. Dikhabarkan jugakk yangg Mereka dahh bertunang sehari sebelum sidang media berlangsung iaitu 23 disember lalu.
sentiasa berpakaian sedondon #HowSweet!
 
 
Pasangan LISA-YUSRI dikhabarkan akan mengadakan majlis akad nikah di Masjid Tuanku Mizan, Putrajaya pada 23 Februari 2012 dan melangsungkan majlis resepsi 3 hari kemudian, 26 Februari 2012 di PICC, Putrajaya.
Semoga segalanya berjalan seperti dirancangkan. Aku sebagai peminat yang agakk setia kepada LISA Pasti laa akan mendoakan kebahagiaan yang terbaik untuk beliau. Dan kepada Yusri, Gagal sekali tak bermakna gagal selamanyakan? Semoga Perkahwinan kali kedua ini kekal hingga akhir hayat, setelah bercerai dengan erra fazira pada 26 April 2006. Pasangan Erra-Yusri Diijabkabulkan pada 15 Jun 2003 pernah menjadi WEDDING OF THE YEAR.
UCAPAN TAHNIAH ERRA BUAT YUSRI
Kini Erra jugak telah bahagia setelah bergelar isteri kepada Engku Emran selepas selamat diijabkabulkan pada 25 OKTOBER 2007, hampir 4 tahun lalu dan dikurniakan seorang puteri yang cun melecun macam mamanya, ENGKU ALEESYA ENGKU EMRAN :)

p/s : okayy makin ramaii yang nakk kahwin, ohhh bila turnn aku nih? #GilaTakSabar. HAHA! And kalauu aku laa kat tempat Erra for sure ade rasa sedihh + Cemburu kot, sebab nie bukan lagi EX-COUPLE ke ape, EX-HUSBAND kot. Hahaha, #PendapatAkuJeaaPon :D

31 DECEMBER 2011
xoxo,

ツhye aligato! ohh yaa, jangan lupa follow tau, heheツ

No comments:

ATTENTION! Semua yang ade dalam kawasan ini adalah HARTA KARUN Meowmeow Diaries :D