BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sebelum melabuhkan tirai 2011

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
ASSALAMUALAIKUM WBT
Hi korangg, 1000...100...9...8...7...6..5...4...3...2...1!
cepat ucapkan selamat tinggal tahun 2011. #Okay By Personally, Tahun Ini Banyak Kenangan Manis Masam Pahit Kelat Semua bercampur Untuk Aku. Bagi korangg aku tak tahuu laaa. Tahun nie jugakk terbanyak pulakk musuh aku, aishh jahat betul aku nie erkk? Bytheway, Korangg yangg kat luar sana, secara open nihh aku mintakk maaf banyak-banyak okay. Tak gunaa kita bertikam lidah, bermasam muka, berkelat bahasa, err ade dalam kamus BERKELAT BAHASA? Hahaa #HENTAMSAJALAHLABU. Akuu tanakk laaa panjang-panjang cerita, kat sinii aku tanak point my dirty fingers kat sesiapa, termasukk laaa diri aku. benda kita boleh slowtalk kan? 
TAHUN BARU AZAM BARU+LAMA, TAHUN BARU KERETA BARU, TAHUN BARU KAWAN LAMA+BARU, TAHUN BARU BABY BARU, TAHUN BARU BUSINESS BARU, TAHUN BARU PERANGAI BARU, TAPI ADE SATU JEA, TAHUN BARU KELUARGA LAMA+PAKWE LAMA.
hehehe hekhokk hukhukk.
Okayy dahh merapuu sangat tuee. kepada siapa yang pernah aku marah, guna bahasa kasar, tertengking, terumpat, TERAMPAS BUAHATI, andd ter- lelain laaa kann akuu MINTAK MAAF. #MenitisAirMataAku. Jom laa jadi kawan aku, seriouss aku selalu buang keruh amek yang jernih jeaa.
Buktinya, Aku pernah bermusuh dengan sorang member nie, #NamaDirahsiakan. Now aku selalu sangat lepakk and story mory dengan dia. Aku banyak Open Mind aku lately nih, Ape guna kau carik musuh dalam hidup nih ohh? Tak selamat dunia akhirat tauu. dalam hidup nie benda paling aku MALAS, #CarikMusuh. Yangg korangg benci aku sebab PERANGAI AKU, CARA AKU, KEHIDUPAN AKU, SEMUANYA TENTANG AKU, Sudahh laa masing-masing ade GOODSIDE & BADSIDE kan. hanya NABI MUHAMMAD S.A.W Jeaa yangg sempurna kat dunia nih, even do kau nihh anak agung sekali pun, kau takkan pernah boleh jadi sempurna. Korangg pahamkan ape yang aku cuba sampaikan? kalau paham, GOOD! Mudah kerja akuu. so maafkan akuu ye, aku suka jeaa kawan dngan sesiapa even do kau benci aku =D Takk effect ape-ape pon sebab aku percaya kalau kau sorang benci aku, 10 orang lg suka aku. kbye

NOTA TERAKHIR DI TAHUN 2011
xoxo,

ツhye aligato! ohh yaa, jangan lupa follow tau, heheツ

1 comment:

Rina Isa said...

PENCINTA FASHIONS / HANDBAGS!
Countdown Sale berlanjutan! Jom temui kami di:
http://mrsladysstylo.blogspot.com/

ATTENTION! Semua yang ade dalam kawasan ini adalah HARTA KARUN Meowmeow Diaries :D